GÖÖÖÖÖTTTT!

Suga på karamellen sa ni? Allt är nog helt underbart för alla som är kretsen kring Taggen! Raffe sa att Taggen skulle få vila till måndag då ska han ska få gå lite lätt! Jag har varit och hälsat på honom några gånger efter vinsten och hästen tror jag har börjat bli lite kaxig men det har lätt värt att bli! Han lekte till exempel med grannstallets katt "Orva" i hagen för några dagar sen han är bara för go!

Sen ska jag meddela att jag är den enda som har bilder på Taggen med täcke och lagerkrans på sig dom bilderna kommer här!






Kommentarer
Postat av: BaerB

Sköna bilder Jakob, tack för dom.

Snart blir det mer på Bergsåker. Hoppas på fördelaktigt spår nu bara.

2011-08-21 @ 17:39:27
Postat av: BaerB

Spår ett! Perfekt.

Ludde kommer. Dom andra håller han ut.

Brioni laddas inte utan vill ha rygg.

Släpp till Ludde. Lucka. Ut. Slut! Enkelt.

11,3 segertid. :-)

2011-08-21 @ 21:01:21
Postat av: BaerB

Hmmm.. Erik kör Joke! Vad händer då? Galopp i starten kanske. Långresa m.m. Lite andra förutsättningar då. Planera för det. :-)

2011-08-23 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0