Vi drar igång igen eller vad säger ni?

Jag tycker att jag gör det iallafall. Denna blogg verkar det som folket ute i den vida världen tycker om. Även dom som inte ens är intresserade av trav. Det tycker jag är jätte kul.

Om Prince Tagg han startar för övrigt på tisdag på Eskilstuna. Dock spår 11 1640lopp men det är ju inte likadant motstånd som vi övriga tävlingar han har gjort så vi håller tummarna eller vad säger ni?
Princen verkade må bra när jag var nere vid Stall Karlstedt på eftermiddagen hoppas han är på topp på tisdag också!

MVH Jakob


Kommentarer
Postat av: BaerB

He, dags igen! Enda kusen som har chans att inte bli ifrånsprungen med mer än 10 meter är Device.

Prepare för 5-åringsloppet!

2011-07-11 @ 20:31:10
Postat av: BaerB

Preparé för Rättvik och sen Solvalla, en mille i första pris. Blir bra det! :-)

2011-07-11 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0