Då var det avklarat!

Sitter nu i bussen påväg hem från solvalla som bjöd ännu en gång på fint väder! Prince Tagg gjorde ett kanonlopp han hamnade i dödens med Arch Madness i ledningen. Iceland kom fam och lade sig i dödens i efter hand sa raffe att han skulle ha svarat upp Iceland men jag förstår att han inte riktigt våga det.  Det kostar något enormt mycket att gå runt Iceland och han var väldigt nöjd med Prince Tagg. Vi här i bussen har haft väldigt kul iallafall och det vet jag att Stall Karlstedt och kretsen kring Prince Tagg har haft!

Jag vill tacka för min tid här och hoppas ni har njutigt av denna tiden! Jag vill tacka kretsen kring Prince Tagg för att ni har fått mig att kännas som en del av er! Detta har varit jätte kul!!








Jag glömde skriva att han gick 1.10,9 som inte är ett dugg dåligt!

AV: Jakob Smith


Kommentarer
Postat av: kim Gaines

Tack, för det fina initiativet med bloggen! Du har verkligen gjort ett kanonjobb!Åh,vilka fina bilder sen! Vilken prestation Princen ändå gjorde i går,de som inte kan något om trav förstår inte det utan ser bara placeringen i mål.Han fick en jättetuff resa. Vi är alla här mycket stolta över Raffe och Princen!! Tack också till alla supportrar som har gett oss ett minne för livet! TACK !

2011-05-30 @ 06:45:22
Postat av: BaerB

Äääh Det är inte över än. Taggen har ju just börjat

starta "i den stora världen" Det är nu "Eriksgatan" börjar. Detta loppet kommer sätta fram han rejält och vi tackar för en kommande spik i Gulddivisionen. HE! Får han vara med i hetluften ett tag och starta på ska alla få se på andra bullar.

Sen blir det väl Frankrike i vinter..? Han är nog extra bra när det är kallt går nog lika fort då, det gör inte de andra.

Tänk om han kommit fyra och fått spår 8 i finalen..

Och "kört" Brionis lopp. Hoppsan vinst!

2011-05-30 @ 22:42:08
Postat av: Henke

Ju fler gånger jag kollar på Princens lopp i Atg-live så inser jag hur jäkla bra lopp han gjorde! Fick ju svårast loppa av samtliga och gör det ju kanon!



Med facit i hand så skulle han kanske körts invändigt och glidit fram likt Yarrah Boko och Rakas. Prince Tagg hade defenitivt räckt till finalplats då. Men det är ju lätt att vara efterklok och jag gillar ändå att Raffe vågade tro på sin häst och inte riskera att bli instängd.



Ska bli kul att följa Prince Tagg i fortsättningen!

2011-05-31 @ 18:02:57
Postat av: BaerB

Nu kör vi!



Sänker Maharaja? eller?



Jomenvisst, som dom säger norrut.



Taggen lär vara brutal nu med "Elitloppet" i kroppen.

2011-06-03 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0