Kommentar!

Hej igen!
Jag måste tilläga att jag fick en jätte trevlig kommentar just nu. 
 
Kanonkul med en "Prince Tagg blogg".
Vi borde fixa en riktig hejaramsa eller/och en Prince Tagg låt. Nån som har en musikalisk ådera så är det bara sätta igång och komponera. Lägg ut här sen så kan vi bedömma. He!
Detta kommer bli världens bästa häst genom alla tider bara han får vara frisk och hel, helt underbar ju. Heja Taggen

Jag tycker att vi går på hans råd så skicka in en hejaramsa in ni som är musikaliska!

Av: Jakob Smith

Kommentarer
Postat av: Leffe

Han kommer ABSOLUT ta sig till finalen VILKEN HÄST !

2011-05-06 @ 00:36:20
Postat av: matilda

Hej jag har ett förslag till heja ramsa till taggen



Snabb som vinden

Tog han folkets hjärta

Med storm

Vem kan det vara?

Jo det kan vara Prince Tagg



Heja Prince tagg

Vi ses på elitloppet



// Matilda D

2011-05-06 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0