skötaren.

Intervju med skötaren Maura Jovanovic.
Född 1966 5april i Italien i staden Capua.


1.Hur är Prince Tagg att göra med?
Han är väldigt lugn och snäll. Han ungefär som Ferdinand.
2.Första loppet du såg?
Det måste ha varit på Mantorp 77 eller 78. Jag kom in på travet genom att en bekant hade sommarstuga bredvid Bengt R Karlssons stall.
3. Största och första travminnet?
 Första minnet var väl min första passhäst Morning Speed som jag hade som passhäst när jag jobbade åt Bengt R Karlsson. Det största är såklart alla framgångar med Prince Tagg.
4. Förebild som kusk?
Örjan Khilström han är bara så himla lugn och cool.
5.Förebild som tränare?
Stig H Johansson han är ju fått fram så många bra hästar.
6. Kan du berätta nåt för alla där ute som dom inte vet om Prince Tagg?
Han är en väldigt social häst. Han kan liksom lägga huvudet på min axel och somna där. Han är en riktig kelgris!


Maura fick precis som Ralf välja en av vardera grej som hon rekomendera mest. Det svarta rekomenderade hon.

HINGST / STO /
VALACK
MCDONALDS / BURGER KING / MAX
ELITLOPPET / PRIX D´AMERIQUE
KÖTT / FISK
MJÖLK /
ÖL
CHOKLAD / LAKRITS
GODIS
/ CHIPS
KRITERIET /
DERBYT
COLA
/ FANTA



Av: Jakob Smith


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0