Startsnabbheten är testad!

Hejsan alla fans till den underbara Prince Tagg över hela världen. Jag åkte ner klockan tio till Prince Tagg och stall karlstedt. Raffe och Maura var fullt uppe i och att träna hästar men det var nån speciellt med denna dag. Prince Tagg skulle provas bakom startbilen. Några av ägarna var där och gav äpplen till Taggen och han verkade ha det riktigt bra.

Efter lunchen plockade Raffe och Maura in Prince Tagg och hans för dagen springkamrat Allram A.E. Prince tagg börjades att sela på och han verkade ovanligt taggad idag. Prince Tagg gick ut och värmdes lite och var som vanligt lite smålat så allt var alltså som vanligt. Tillbaka in i stallet och byta vagn och lite. Vila upp sig en liten stund och sen ut igen för att köra bakom bilen. Prince Tagg , Allram A.E. och två stycken till hästar var med bakom bilen och Prince Tagg tog ledningen i varje provstart och enligt mig så såg han väldigt fin ut. Raffe var också nöjd med honom. Han vart väl lite "loj" när han kom ensam men det är ju inte så konstigt. Men jag tycker iallafall att startsnabbheten har utvecklats!















Jag gick nyss in på Aftonbladet och inbjuden är:
Year In Review:
Per Lennartsson andra häst i elitloppet. Detta är en fin häst som avslutade 08 sista 800 senast.



AV: Jakob Smith

Kommentarer
Postat av: Henke

Du är väldigt duktig på att fotografera Jakob! Bra foton och intressant blogg! Snart Elitlopp...

2011-05-20 @ 19:40:28
Postat av: BaerB

Ja jättefina bilder man blir verkligen taggad.

Lättviktssulkyn funkade bra den med antar jag.

Allt verkar ju kolossalt bra!

2011-05-20 @ 21:10:15
Postat av: Göran

Intressanta bilder. "Princens" utstrålning påminner mycket om Ego Boys !

2011-05-20 @ 23:09:29
Postat av: Johanna

Väldigt snygga bilder! :) Jag undrar om jag kan få några/någon av bilderna där Taggen o Raffe är med på helbild som ekipage. Det vore snällt och givetvis så ska jag bara använda de till privat bruk.

2011-05-24 @ 22:15:55
URL: http://omjojjo.blogg.se/
Postat av: Jakob Smith

Du får ta vilka bilder du vill Johanna!

2011-05-25 @ 15:54:28
Postat av: Johanna

Tack så mycket men jag skulle gärna vilja ha dom i större storlek. går det att ordna?

2011-05-27 @ 17:12:38
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0